A Hungaricool verseny szakértői és szervezői

Zsűri

A zsűrit a SPAR Magyarország és az Agrármarketing Centrum szakemberei alkotják.

Csapatunk

Szervezők

SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 1991-ben alakult, s ezzel Magyarország is részévé vált a világ negyven országára kiterjedő nemzetközi áruházláncnak.

Az első SPAR szupermarket hazánkban Tatán nyílt meg, s a fejlődés azóta folyamatos és dinamikus. A tevékenység első éveinek áruház-átalakításait és üzlethálózat-vásárlásait új üzletnyitások sora követte, közöttük ún. "zöldmezős” beruházásúak is. Az utóbbi évek legjelentősebb tranzakciói a 2002 végén átvett 14 Billa üzlet SPAR-rá történő alakítása, valamint 22 Kaiser’s szupermarket 2003 évi megvásárlása voltak.

Az elmúlt évek az intenzív terjeszkedés jegyében teltek el. Budapesten és vidéken egyaránt, újépítésű, modern szuper- és hipermarketeket nyitott a társaság. 5 év alatt megduplázódott a forgalom és a munkatársak száma, az üzletek száma pedig 70-nel nőtt. A rendkívüli expanziós fejlődés mellett megkezdődött a régebben üzemelő üzletek gyorsított ütemben való felújítása és korszerűsítése. 2008-ban tovább folytatódott a cég erős expanziója: az új áruháznyitások mellett a SPAR-csoport megvásárolta a Tengelmann vállalattól a 174 magyarországi Plus áruházat is, melyek SPAR szupermarketekké alakultak át.

2018 végén a SPAR Magyarország összesen 381 saját üzemeltetésű áruházzal rendelkezett, illetve franchise programjának égisze alatt 174 áruház működött, mely így mindösszesen 555 SPAR-logós üzletet jelentett az év végén. Ezen belül a megoszlás: 33 INTERSPAR hipermarket, 348 SPAR szupermarket - magában foglalva a 20 City SPAR szupermarketet is – és 174 franchise üzlet.

Agrármarketing Centrum

A Magyar Kormány a 1259/2016. (VI. 6.) Korm. határozatával hozta létre az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft-t, valamint rendelkezett (118/2016. (VI. 6.) Korm. rendelet) az agrármarketing tevékenységeket illetően. 2016. június 15-től az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. önállóan látja el a közösségi agrármarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat az Agrárminisztérium irányítása alatt. Az Agrármarketing Centrum aktív szerepet tölt be a magyar agrárium és élelmiszergazdaság versenyképességének és üzleti eredményeinek javításában, beleértve az agrár- és élelmiszeripari kkv-szektort is. Célunk, hogy közreműködésünkkel a magyar agrárium nemzetközi szinten versenyképesebb, a korszerű marketing eszközöket és módszereket hatékonyabban és eredményesebben alkalmazó ágazat legyen.

Tevékenységünkkel hozzájárulunk ahhoz, hogy segítsük a tudatos fogyasztói magatartást, az egészséges táplálkozás elterjesztését, a környezettudatos termékválasztást, a hazai élelmiszertermékek preferenciáját, valamint erősítsük a hagyományos és kézműves termékek ismertségét és kedveltségét. További célunk, hogy a kkv-k és a termelők marketingkultúrájának erősítésével alkalmassá tegyük őket a hozzáadott értékek kiaknázására, részt vállalva a hazai gazdaság versenyképességének erősítésében.

Társkurátorok/szakmai megvalósító partnerek

SUPER11 Creative Zrt.

A SUPER11 reklámügynökség a Hungaricool kommunikációs partnere. Nagy hangsúlyt fektet a digitális technológiákra, az innovatív vizuális és kommunikációs megoldásokra. Nevéhez fűződik számos hazai és nemzetközi márka marketingkommunikációs aktivitásának tervezése és kivitelezése.

The Connect East Incubator - Hackathon-in-a-Box

Hackathon-in-a-Box eseménysorozatukkal több, mint harminc nagyobb régiós Hackathon-eseményt szerveztek (többek közt olyan cégeknek is, mint az Intesa San Paulo vagy a Generali), amelyek során nyolcszázat is meghaladó ötlet-prototípus született a közel 1.500 résztvevő közreműködésével.