A kávé iránti lelkesedés már régóta része volt az alapítók életének, a saját kávémárka ötlete azonban egy 2014-es történethez kötődik. Az első saját kávépörkölő gépüket vásárolták, amikor az eladó idős úr - talán megérezve a vevők szívből jövő lelkesedését - ajándékba adott nekik egy öreg kávédarálót. A békebeli gépen látható felirat kezdőbetűit összeolvasva jött létre a BORO márkanév.

A BORO termékek azóta hihetetlen fejlődésen mentek keresztül. Az alapítók szinte műalkotásként tekintenek saját termékeikre, magas szakértelemmel nyúlnak a gyártás minden fázisához, a beszállítók kiválasztásától, a pörkölésen át, egészen a csomagolásig. Ez a szemlélet a Cápák között műsorban is szinte sugárzott a képernyőről, nem véletlenül figyeltek fel a vállakozásra a cápák is. 

A BORO-Coffee termékek széles ízválasztékban, 3 féle szemes (Brazil Santos, Gold és Classic) és 3 féle kapszulás (Omnibus Blend, Nicaragua, Columbia) változatban, március 18-tól kaphatóak az INTERSPAR áruházakban - közös jellemzőjük a határozott, minőségi ízvilág és az alkotók kávézás iránti szeretete. 

Ismerd meg a márkát és az alapítót még jobban, nézd meg a BORO-Coffee-ról készült kisfilmünket!