Az epizódból kiderül, hogyan használhatják a kisvállalkozók a közösségi média felületeket úgy, hogy az a célcsoportjuk elérésben, és az erőforrások tekintetében is hatékony legyen.

Kell-e kommunikálni egy kkv-nak minden social media felületen? Ha nem, milyen szempontok alapján válassza ki, hogy hol legyen jelen? Célravezető, ha ugyanazt a tartalmat osztjuk meg minden platformon? Mi teszi hitelessé a kkv-k social media kommunikációját? Mikor jön el az a pont egy kkv életében, amikor már érdemes külső erőforrást is bevonni, és melyik területen érdemes a mesterséges intelligenciát használni?

Az epizódból kiderül az is, hogyan érdemes kezelni a negatív kommenteket, és hogy miért érdemes megkeresni a bennünk rejlő Spektrum-műsorvezetőt.

Vendégeink: Lévai Richárd (LiftUp Kft.), Molnár Gergely (Mézes Gergő Méhészet)

Műsorvezető: Mantz László