A Marketing Diamond Awards nem pusztán abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a szerényebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat is elismeri, hanem egyedülálló annak zsűrizési módszere is. A pályázat zsűrijében idén az ügynökségi oldalt 14, míg a hirdetőket összesen 20 szakember képviselte. A díjra évről-évre egyre többen pályáznak, a 2023-as nevezési időszakban 83 cégtől 17 kategóriában összesen 294 pályázat érkezett be, amelyből 225 pályázat ért el gyémánt elismerést. Idén a legnépszerűbb nevezési kategóriák az Image-márkaépítés és a Rendezvények voltak - az a két kategória, ahol a SPAR is díjjal tért haza.
„Büszke vagyok, hogy újabb három szakmai díjat nyertünk, ez az elismerés további motivációt ad nekünk a 2024-es évre. Köszönöm minden munkatársamnak, akikkel együtt dolgoztunk a programon, illetve köszönöm a SUPER11 és a ContentPlus ügynökségnek, akik a színvonalas kivitelezésében segítettek.” - mondta Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője és a Hungaricool program vezetője a díjátadón.