A legújabb I Love Hazai podcast adásában Bíró Gábor médiaszakember és Szűcs Árpád vállalkozó beszélgetett a kis- és középvállalkozások médiavásárlásáról, Mantz László műsorvezetése mellett. De miért kell egyáltalán a médiával foglalkoznia egy vállalkozásnak?
Miért fontos megérteni a vásárló útját ahhoz, hogy megtalálja a termékünket? Miért érdemes egy kkv-nak is médiát vásárolni, és hogyan kezdje a médiatervezést? Mi a különbség a kkv-k és a nagyvállalatok médiavásárlási szokásai között? Hogyan támogat egy vállalkozást a jól megválasztott médiafelület hosszabb távon?
Az adás a fenti és azokhoz hasonló kérdésekre tér ki, mindezt a megszokott, szórakoztató formában.
Az adásból megtudjuk azt is, hogy mi a kapcsolat a médiavásárlás és a sportfogadás között, illetve hogy miért nem önmagában az elköltött pénz mennyisége dönti el, hogy sikeres lesz-e a médiastratégia. A kkv-k körében jellemzően korlátozott a büdzsé, így médiavásárlás megfelelő megtervezése nagyban befolyásolhatja a vállalkozás üzleti sikerét.
Vendégeink: Bíró Gábor (MTN Audit), Szűcs Árpád (Míves Tészta Manufaktúra)
Műsorvezető: Mantz László