Adásunkban azokkal a gasztro influencerekkel beszélgettünk, akik részt vettek az idei Hungaricool termékverseny zsűrizésében. Szó volt arról, hogy miért lehet hasznos, ha véleményvezéreket is bevonunk a kommunikációba, illetve hogyan válasszon egy vállalkozás influencert. 

Fontos-e, hogy az influencer hiteles legyen? Miért van kevesebb like egy reklámposzton, és számít-e egyáltalán a like-ok száma? Mitől működik jól egy influencer kooperáció, és kell-e minden platformon minden márkának kommunikálnia? 

A beszélgetés során körbejártuk az influencer marketing legfontosabb kérdéseit, illetve azt is megtudtuk, hogy melyik vendég miért vállalta, hogy részt vesz a Hungaricool termékek zsűrizésében.

 

Vendégeink: Vass Adrienn (Rókaland), Sallai Márk, Kovács Andrea (Egészséges hedonizmus), Horváth-Boros Klára (Kálci receptjei), Lajtner Zsolt és Stiller Tamás 

Házigazda: Mantz László