Legújabb I love hazai podcast adásunkban Bartha Ferenc árképzési szakemberrel, Tóth Melinda vállalkozóval a korábbi Hungaricool nyertes Mendula társalapítójával és Várkonyi Krisztina a SPAR beszerzési cégvezetőjével kerestük a választ arra, hogy mire érdemes figyelni egy termék árazásakor.

Az ár, minőség vagy csomagolás alapján dönt a vevő egy termék megvásárlásakor?

Hajlandó-e többet fizetni egy magyar termékért?

Mit jelent az, hogy értékalapú árazás?

Mennyiben más az árazás, ha a piacon vagy egy nagy kereskedelmi láncban értékesítünk?

Mik azok a tételek, amivel nem számol egy kezdő vállalkozás?

Hol lehet legjobban megfogni a költségeket?

Mitől függ az árrés tartalma?

A beszélgetésből kiderül, hogy mennyire fontos a termék pozicionálásához az árazás, illetve hogy mennyire fontos az alapanyag beszerzés és a versenytársak monitorozása is.

Vendégeink: Bartha Ferenc (értékesítési, marketing- és árképzési tanácsadó), Tóth Melinda (a Mendula társalapítója), Várkonyi Krisztina (SPAR beszerzési cégvezető)

Műsorvezető: Mantz László