Az epizód elején a szakértők márkastratégiával kapcsolatos kérdéseket válaszoltak meg, azon belül pedig a marketingstratégia előnyeiről beszéltek részletesen. Megosztották a tapasztalatikat továbbá annak kapcsán is, hogy milyen marketingeszközök segítenek a termékek eladásában.
Szó volt még arról, hogy egy márka indításakor - a Kőszegi Sör esetében pedig az újraindításkor - miket kell figyelembe venni a logótól, névtől, szlogentől kezdve egészen a vizuális, verbális megoldásokig, illetve hol helyezkedik el a storytelling a folyamatokban.
A szakértők részletezték még a márkaépítéshez kapcsolódó piaci pozicionálás, versenytárselemzés, arculat és fogyasztói visszajelzés fontosságát. Külön kiemelték a regionális marketingben rejlő lehetőségeket, amikre a Régiók Kincsei program nyújt megoldást.
Az adás végén pedig szuper tanácsokkal gazdagodhatnak a márkaépítés kapcsán azok is, akik most indítanák útjára vállalkozásukat.