Az epizód elején a szakértők márkastratégiával kapcsolatos kérdéseket válaszoltak meg, azon belül pedig a marketingstratégia előnyeiről beszéltek részletesen. Megosztották a tapasztalatikat továbbá annak kapcsán is, hogy milyen marketingeszközök segítenek a termékek eladásában.

Szó volt még arról, hogy egy márka indításakor - a Kőszegi Sör esetében pedig az újraindításkor - miket kell figyelembe venni a logótól, névtől, szlogentől kezdve egészen a vizuális, verbális megoldásokig, illetve hol helyezkedik el a storytelling a folyamatokban.

A szakértők részletezték még a márkaépítéshez kapcsolódó piaci pozicionálás, versenytárselemzés, arculat és fogyasztói visszajelzés fontosságát. Külön kiemelték a regionális marketingben rejlő lehetőségeket, amikre a Régiók Kincsei program nyújt megoldást.

Az adás végén pedig szuper tanácsokkal gazdagodhatnak a márkaépítés kapcsán azok is, akik most indítanák útjára vállalkozásukat.