A Hungaricool termékverseny hatalmas lehetőség egy kisvállalkozásnak, ugyanakkor nagy kihívás is, hiszen a kiválasztás alatt számos olyan megoldandó feladattal szembesülnek majd, amivel korábban nem találkoztak. Egy jó termék csak az első lépés, de a célig - hogy a termék bekerüljön az INTERSPAR áruházakba és elérje a célközönséget -, hosszú és rögös az út. Szerencsére azért már többen végigmentek rajta, így az ő tapasztalataik is segíthetnek azoknak is, akik még csak most fontolgatják a nevezést.

A Hungaricool, termékverseny ezért is ajánl üzleti mentorálást az indulóknak, melynek  lényege, hogy tapasztaltabb üzleti szereplők segítsék azokat, akik idén először nevezik a termékeiket. Tapasztalatokkal, tanácsokkal teszik könnyebbé az ő útjukat, illetve segítik elkerülni az esetleges buktatókat, hiszen egy új termék piacra lépésében mindig akad kockázat.

Hungaricool - ahogy a korábbi győztesek látják
 

Idén december 6-ig lehet nevezni a SPAR és a K&H 2023-as termékversenyére. De hogy meghozzuk a kedvet azoknak, akik még csak a gondolkodnak a pályázati felhívás elolvasása után, megkérdezünk néhány korábbi nyertest, hogy meséljenek a tapasztalataikról. Ők mindhárman sikeresen vették az akadályokat, és a termékeikkel bárki találkozhat a SPAR polcain.

Kitartás, mert megéri

(Varga-Dankó Léna alapítótársával,  Hajdú Balázzsal)

 

“A Hungaricool nagyszerű lehetőség minden kisvállalkozásnak, aki ki akar lépni a széles közönség elé” - meséli Varga-Dankó Léna, a CrackerJack a pécsi újgenerációs kávépörkölő vállalkozás társtulajdonosa, a 2022-es verseny egyik nyertese. - “Mindenre fel kell készülni mind fizikálisan, mind szellemileg, mert sok olyan nehézséggel szembesülnek majd, amire nem is számítanak. Sokkal összeszedettebbnek kell lenni, mert a megnövekedett volumen miatt a hibalehetőség is nagyobb. Mi csak azt javasoljuk, hogy kitartás, mert nagyon megéri. A mentoroktól minden segítséget megkaptunk ahhoz, hogy sikeresek legyünk, hallgatni kell rájuk és az akadályok leküzdhetővé válnak.”  

Csak akarás kérdése

(Valentinyi Fruzsina)

 

Valentinyi Fruzsina, a magyar rizsből készül Ricely smoothie-k megálmodója is megosztotta velünk a versennyel kapcsolatos tapasztalatait: “Pozitív csalódás volt az egész verseny, rengeteget lehet tanulni abból, hogy mire kell figyelni, ha áruházi beszállítóvá növi ki magát egy kisvállalkozás. Nagyon sok segítséget kapunk, de a munkát nekünk kellett beletenni. Én azt tanultam meg a verseny alatt, hogy minden csak akarás kérdése.” De Fruzsina a SPAR-nak nem csak ezért hálás: “Nagyon nagy reklámértéket kaptunk a verseny kampányának köszönhetően, amit mi, kisvállalkozóként biztos hogy csak évekkel később engedhettünk volna meg magunknak. A Hungaricoolnak köszönhetően országosan megjelentünk óriásplakáton, és volt rádió, illetve tévés lába is a kampánynak.”

Mindenben támogatnak

 

(Dávid Zsuzsanna)

 

Dávid Zsuzsanna, az Éden Prémium marketingvezetője szintén csupa hasznos tapasztalattal gazdagodott a Hungaricool verseny során: “Elsősorban a logisztika és a gyártástechnológia területén volt pótolni valónk, de nagyon sok segítséget kaptunk, hogy mire kell odafigyelni, hogy gördülékenyen menjen az egész folyamat. Persze nemcsak ezzel kapcsolatban, hanem bármilyen kérdéssel kereshettük a mentorunkat, jó érzés volt tudni, hogy tényleg mindenben támogatnak.” Zsuzsi a bootcampről is megosztotta a tapasztalatait: “A bootcampen hatalmas tudásanyagot kaptunk. Hasznos és érdekes témák voltak, olyan minőségi előadások, amiért máshol egy vagyont kellett volna fizetni.”  

 

Hungaricool 2023


A Hungaricool idén is több, mint egy egyszerű termékverseny. Aki itt részt vesz, olyan tudást sajátíthat el a SPAR és a K&H szakértőinek köszönhetően, amivel valóban szintet tud lépni a vállalkozása, és a terméke országosan elérhető lesz. Ahogy a korábbi nyertesek mondták, a folyamat nem könnyű, de megéri.