Neumann-Bódi Edit és Neumann Martin tulajdonosok különleges, magyar üdítőitalok fejlesztésébe vágták fejszéjüket, és nem csak megálmodták, de létre is hozták a magyar kólát és számos más érdekes ízvilágú üdítőitalt. 

 Így hát élelmiszermérnöki és marketinges tudásukat összekeverve született meg az Italműhely, és a sokéves tervező és előkészítő munka eredményeként megalkották saját receptúráikat.

A Tikkadt szöcske kóla ötlete a vendéglátásból pattant ki, mivel hiányoltak egy jópofa, jó minőségű és természetesen finom üdítőt, ami egy hazai alternatívát jelenthet a piacvezető márkák mellett. A kólaíz eléréséhez a kóladió gyógynövényt alkalmazzák, melynek kivonata ízesítés mellett természetes koffeinforrásként is szolgál. 

A Tikkadt szöcske 2016-ban ugrott be a hazai piacra, és hamar a fiatalok kedvencévé vált, számos romkocsma, pub és vendéglátóhely kínálatában szerepel. Népszerűsége már az ország határait is túllépte: a Cannes-i filmfesztivál magyar pavilonjában is a “hungari-kólát” szürcsölhetik a filmvilág résztvevői.

A Békanő limonádék hasonlóan újszerű megközelítést hoznak a vásárlók számára, hiszen egyedi ízvilágot képviselnek, saját receptúra alapján, vegán alapanyagokból, alacsony cukortartalommal készülnek. A Hungaricool verseny győzteseként pedig a hazai fogyasztók megismerhetik a Keselyű névre keresztelt tonikot is, amely a kézműves hazai tonikok között válhat méltán népszerűvé. 

 

A Hungaricool termékverseny győzteseként négyféle izgalmas magyar üdítő kerül be az INTERSPAR üzletekbe:

-        Tikkadt szöcske kóla

-        Békanő levendulás limonádé

-        Békanő almáspite ízű limonádé

-        Keselyű tonik

 

 

Nézd meg a tv reklámot is, amelyben az Italműhely márkát is bemutattuk az INTERSPAR vásárlóinak!

 

A Hungaricool 3.évadának nyertes termékei továbbra is szuper áron várnak az INTERSPAR áruházakban