Közel tíz évnyi tapasztalattal a háta mögött alkotta meg a saját receptjét és ezzel a Wolf & Lamb gyógynövény likőrt.
Attila véleménye szerint a hazai gyógynövény likőr gyártásnak szüksége van a vérfrissítésre, arra, hogy ezek a típusú termékek ismét utat találjanak a fiatalabb fogyasztók felé. Azt tapasztalta, hogy miközben a hazai minőségi borok, kézműves sörök és ginek piacán robbanásszerű fejlődés ment végbe, az ún. “keserűk” területén nem újult meg a kínálat. Az ízvilág fejlesztésénél figyelembe vette a nemzetközi trendeket és mindvégig elsődleges szempontnak tekintette, hogy a lehető legmagasabb minőségű termék jöjjön létre.
A márka hűen tükrözi az utat, ami az alkotók előtt áll: TERRA INCOGNITA ami annyit tesz, hogy „Ismeretlen terület” de inkább úgy értelmezik, hogy „Felfedezetlen terület”. A Wolf & Lamb világát pedig érdemes is felfedezni, hiszen akár röviditalként, akár - pl. tonic-kal keverve, citromkarikával - long drink-ként megállja a helyét egy kellemes baráti vagy családi összejövetelen.
A Wolf & Lamb megjelenésében is igazán egyedi, természet ihlette likőrkülönlegesség. A természetközeli szemlélet végigkíséri az ital minden részletét, kezdve a 100%-ban újrahasznosított üvegből készülő palacktól, melynek formája, tapintása, színe egy fatörzset mintáz, a parafadugón át a fa záróelemig. A vásárlók ugyan nem feltétlenül találkoznak vele, de még a gyűjtőkarton is fenntartható anyagokból készül, és a cég a jövőben elektromos járművekkel tervezi megoldani a szállítási feladatait is.
Az ital kézműves eljárással, gondosan válogatott alapanyagokból, kizárólag természetes hozzávalók felhasználásával, titkos és egyedi receptúra alapján készül, számos gyógynövény kivonatát zárva magába.
Nézd meg a tv reklámot is, amelyben a Wolf&Lamb márkát is bemutattuk az INTERSPAR vásárlóinak!